Kaip reklamuoti savo dropshipping verslą

Dabar, kai jau dropship tiekėjai pasirinkti, sukūrėte gražią svetainę, pridėjote neįtikėtinų produktų ir sutvirtinote smulkias savo dropship verslo detales, laikas žmonėms tai pamatyti. Jūsų dropshipping verslo reklamavimas yra vienas iš svarbiausių sėkmingos internetinės parduotuvės valdymo aspektų.

Turėsite panaudoti visą informaciją, kurią sužinojote iš savo konkurentų, ir sukurti puikią rinkodaros strategiją. Galite pradėti nuo šių keturių svarbių žingsnių:

1. Siųskite el. laiškus

Savo el. pašto rinkodarą norėsite pradėti gaudami tvirtą el. pašto sąrašą iš žmonių, kurie lankosi jūsų svetainėje. Užfiksuoti el. laiškus iš žmonių, kurie apsilanko jūsų internetinėje parduotuvėje, yra labai svarbus norint pritraukti potencialius klientus ir parduoti. Puikus būdas tai padaryti – pasiūlyti vienkartinę „40 %“ nuolaidą reklamjuostei arba iššokančiajam langui, jei jie prisiregistruoja gauti el. pašto reklamas. Dar viena puiki smulkmena – nemokamų marškinėlių pasiūlymas kiekvieną kartą perkant pirmą kartą. Tai puikus būdas priversti žmones atlikti rinkodarą už jus.

Tokiu būdu jūsų lankytojai bus ne tik suvilioti pirkti, bet ir atsiųs jums savo el. pašto adresą, kad galėtumėte toliau puoselėti santykius. Tai reiškia, kad reikia sukurti nuostabią el. pašto kampaniją, kuri naudoja jų informaciją turiniui suasmeninti.

Pavyzdžiui, jei kas nors nupirko kūdikių drabužius naujagimiui, kodėl gi po kelių mėnesių nenusiųsti el. paštu su drabužiais 6 mėnesių kūdikiui? Tas pats pasakytina ir apie drabužių pirkimą. Jei klientas žiemą nusipirko megztinę suknelę, kodėl gi po kelių savaičių nepateikus jai el. paštu su pavasario pasiūlymais ir akcijomis? Personalizavimas yra svarbus.

2. Būkite aktyvūs socialinėje erdvėje

Jei nepastebėjote, apsipirkimas socialiniuose tinkluose dabar yra visapusiška tendencija visose socialinės žiniasklaidos platformose. Tiesą sakant, 87 % elektroninės prekybos pirkėjų mano, kad socialinė žiniasklaida jiems padeda apsispręsti.

„Facebook“, „Instagram“ ir „Pinterest“ turi galimybę sukurti „parduotuvę“ su produktais programoje. Tai reiškia, kad šiose platformose turite daug galimybių kurti neįtikėtiną turinį ir kurti savo prekės ženklą. Galite pradėti prekiauti tiesiog savo socialiniame profilyje!

Tačiau prieš prasidedant įspūdžiams, turite sukurti turinio rinkodaros strategiją ir socialinius įrašus, kurie tikrai atkreiptų jūsų žiūrovų dėmesį.

  • Pasirinkite prekės ženklo spalvų paletę: padarykite visus savo vaizdus ir estetiką vienodą. Tai galite padaryti visada naudodami tą patį filtrą arba įsitikindami, kad daromi vaizdai yra tokio paties paprastumo ir spalvų paletės. Nebijokite naudoti Photoshop kitaip!
  • Kurkite gyvenimo būdą: pasidalykite gyvenimo būdu, kurį įkūnija jūsų parduotuvė ir niša. Ar parduodate minimalistinius drabužius? Sukurkite istoriją su savo vaizdais apie gyvenimo paprastumą. Parodykite klientams, kaip drabužiai gali suteikti aiškumo ir ramybės. Parodykite jiems, kaip galite pakeisti jų gyvenimą.
  • Naudokite žymas su grotelėmis, vietą ir žymas: sukūrę keletą gražių įrašų, turite užtikrinti, kad žmonės juos matytų. Galite rodyti skelbimus, taip pat galite įsitikinti, kad savo puslapyje pridėjote atitinkamas žymas su grotelėmis ir pažymėjote gyvenimo būdo paskyras.

Taip pat galite pasinaudoti šia galimybe pranešti apie akcijas, išpardavimus ir nuolaidas, jei jie užsiregistruoja gauti el. pašto naujienlaiškį.

3. Reklamuokitės Facebook ir Google

Tai gali atrodyti neprotingai, bet reklamavimas „Facebook“ ir „Google“ yra sudėtingas ir reikalauja daug koregavimo ir pakartotinio taikymo.

Būkite kantrūs ir toliau rodykite skelbimus, kol gerai suprasite, kas yra jūsų tikslinė auditorija. Nenusiminkite, kai neparduodate iš karto, reikia laiko surinkti pakankamai duomenų iš jūsų segmento, kad iš tikrųjų būtų nukreipta į daug konversijų generuojančių žmonių grupę.

Nedarykite klaidos trumpindami „Facebook“ skelbimus, nes nematote daug konversijų. Atliekant pakeitimus ir taikant iš naujo, gali prireikti 14–30 dienų, kol pamatysite konversijų rodiklių pokyčius.

Tiesą sakant, jūsų reklamą vienas vartotojas turi pamatyti mažiausiai 4-is kartus, jog priimtų sprendimą ant jos paspausti ir pasidomėti prekėmis.

Įsitikinkite, kad reklamos tekstas ir paveikslėliai yra aiškūs ir patrauklūs.

4. Optimizuokite savo el. parduotuvę

Mes tai sakėme anksčiau ir dar kartą pasakysime: optimizavimas paieškos sistemoms.

Pradedant nukreipimo puslapiais ir baigiant produktų aprašymais, turite galvoti apie paieškos varikliui pritaikytos terminijos naudojimą, kai kalbama apie bet kokią rašymo formą svetainėje. Jei parduodate papuošalus, įsitikinkite, kad kalba, kurią naudojate pavadindami ir apibūdindami savo produktus ir kategorijas, tiesiogiai atspindi jūsų SEO tyrimą. Norėdami rasti šiuos raktinius žodžius ir įtraukti juos, galite naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę.

Šaltinis

Galiausiai būtinai sukurkite DUK puslapį, kad lankytojai žinotų, jog esate teisėti, ir išvengtumėte tų pačių nereikalingų klausimų, kuriuos užduoda jūsų klientai. Tai paprastas būdas sukurti pasitikėjimą ir palengvinti savo gyvenimą tvarkant klientų aptarnavimo užklausas.

Įsigyk patikimų dropshipping tiekėjų sąrašą

Tiekėjai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, JAV ir kitų šalių.

UŽSAKYTI
Pirkinių krepšelis