Ar įmanoma uždirbti iš dropshipping 2022 metais?

Dropshippingas nėra miręs reikalas. Anaiptol – vis dar pelninga sritis. Nepaisant to, ką daugelis žmonių gali pasakyti, svarbu suprasti, kad dropshipping reikalauja kruopštaus planavimo ir įgūdžių. Ir taip, 2022 m. galite uždirbti. Štai kaip:

Internetiniai verslininkai dažnai nerimauja dėl savo verslo modelių pelningumo, ir tai pagrįstai. Nors sparčiai besivystanti technologijų pramonė skatina įmones diegti naujoves ir augti, ji taip pat verčia joms būti tvariems ir išlikti svarbiems pramonei, kad išliktų.

Technologijos daugeliui įmonių veikia kaip dviašmenis kardas. Viena vertus, tai labai naudinga organizacijoms ir jų klientams, taikant naujesnius ir novatoriškesnius augimo metodus. Tačiau, kita vertus, jis taip pat iš karto panaikina senesnius būdus. Įmonės, kurios nesugeba neatsilikti, galiausiai neišgyvena.

Panašiai ir mokesčio už paspaudimą (CPC) metodai, tokie kaip „Google AdSense“, „Chitika“, „BidVertiser“ ir kt., yra pasenę. Dabar jie buvo pakeisti native reklamomis ir turinio atradimo platformomis.

Trumpai tariant, dauguma verslo modelių bus pasenę, kai nuspręsite juos priimti.

Grįžtant prie dropshippingo, teks analizuoti įvairius perspektyvius dropshipping metodus, ieškoti vis dar klestinčių parduotuvių po dropshipping reklama ir ieškoti rinkodaros platformų, kurios vartotojams palengvina dropshipping.

Ar dropshipping verslas vis dar pelningas?: Google Trends statistika

„Google Trends“ siūlo vizualiai išsamų būdą suprasti, kaip „dropshipping“ raktąžodis veikė, kai kalbama apie žmonių susidomėjimą.

Kaip matome aukščiau, paieškos terminas „dropshipping“ per pastaruosius 5 metus labai išaugo. Dar svarbiau yra tai, kad nors buvo keletas žemumų, bendra tendencija vis dar nuolat auga.

Žmonės dažnai klausia, ar AliExpress dropshipping yra miręs, ir štai atsakymas į tai. Per pastaruosius 5 metus paieškų pagal terminą „aliexpress dropshipping“ labai padaugėjo. Pagrindinė to priežastis yra tai, kad „AliExpress“ yra puiki platforma daugeliui „dropshipper“ dėl didelio produktų prieinamumo ir prieinamų kainų.

Palyginti su „AliExpress“, „Alibaba dropshipping“ tendencija nėra įspūdinga. Šios žemos tendencijos priežastys gali būti kelios, iš kurių svarbiausios yra tai, kad „Alibaba“ yra labiau orientuota į B2B ir teikia masinius užsakymus. Tuo tarpu „AliExpress“ taip pat orientuojasi į tiesioginius vartotojus ir parduoda atskirus produktus. Kita priežastis gali būti tai, kad „Alibaba“ turi mažiau mokėjimo galimybių, palyginti su „AliExpress“, o tai galiausiai prisideda prie to, kad mažiau žmonių domisi jų paslaugomis.

Ar Amazon dropshipping yra pelningas? Tai klausimas, kurį užduoda daugelis žmonių. Nors „Amazon“ yra nuostabi „dropshipping“ platforma, paieškos terminas „amazon dropshipping“ vis tiek turi mažesnę augimo tendenciją, palyginti su aliexpress dropshipping. Palyginus su „AliExpress“, „Amazon“ siuntimas yra gana techninis. Be to, taiko FBA mokesčius, taip pat turite mokėti saugojimo mokesčius, kurie dar didėja, jei jūsų produktas yra sandėlyje ilgiau nei 6 mėnesius.

Ar verta užsiimti dropshippingu?

Jei norite užsidirbti papildomų pajamų pradėdami savo papildomą verslą, dropshipping tikrai verta. Tačiau jei norite užsidirbti daug pinigų per trumpą laiką, dropshipping tikrai neapsimoka.
Kad dropshippingas veiktų sėkmingai, turėsite investuoti laiko, pinigų ir pastangų.

Štai keletas dalykų, kurie lėtina dropshippingo augimo tempą:

  • Ilga pristatymo trukmė
  • Didelė prekių savikaina
  • Trūksta klientų aptarnavimo
  • Pinigų grąžinimas užima daug laiko
  • Produkto kokybė per žema
  • Pardavėjų neprofesionalumas

Tinkamas elektroninės prekybos verslas turi patenkinti klientą. Tačiau kalbant apie dropshipping verslą, matome, kad klientai dažnai nepaisomi dėl pelno. Tiesą sakant, dauguma „dropshipper“ savo produktams naudoja „Shopify“ parduotuves. Jie nekreipia dėmesio į aukštų savo parduotuvių standartų palaikymą, nes parduoda prekes per skelbimus socialinėje žiniasklaidoje.

Jie linkę parduoti produktą klientui tik vieną kartą. Tai lemia prastą klientų patirtį ir dažnai mažina jų pasitikėjimą visu verslo modeliu.

Kokia priemonė tokiai situacijai?

Priemonė paprasta. Su klientais elkitės pagarbiai. Turime daug parduotuvių, kurios parduoda dropshipping prekes su didele marža ir vis dar klesti. Tai apima Bluecrate.com, wish.com ir keletą kitų.

Ar „Dropshipping“ vis dar veikia 2022 m.?

Vienu žodžiu, ne. Yra keletas statistinių duomenų, rodančių, kad laivybos pramonė yra prisotinta, tačiau vis dar yra daug potencialo ir ji niekur nedingsta. Numatoma, kad iki 2025 m. dropshipping rinkos vertė pasieks 557,9 mlrd. Ir dar daugiau:

  • Maždaug 27 % internetinių mažmenininkų naudojasi dropshipping paslauga
  • Dropshipping gali uždirbti maždaug 50 % daugiau pelno, palyginti su savo atsargų tvarkymu

Kiekvienais metais kyla nauja diskusija apie dropshippingo mirtį. Tačiau taip nėra, nes „dropshipper“ paprastai nemiršta, o keičia savo darbo būdą. Prieš keletą metų AliExpress buvo vienintelis dropshippingo karalius. Laikui bėgant viskas pasikeitė, o siuntų siuntėjai dabar tiesiogiai bendradarbiauja su savo produktų didmenininkais.

Be to, yra daug įvairių forumų, kuriuose žmonės bando įtikinti pirkėjus ir klientus, kad dropshipping nėra miręs.

Dabar galite suprasti, kad 2022 m. yra tinkamas laikas pradėti savo dropshipping verslą. Štai kodėl:

  • Pasaulis priėmė elektroninę prekybą
  • Daugiau žmonių perka internetu nei bet kada anksčiau
  • Prekybininkai supranta dropshipping sąvoką ir nori su jais dirbti
  • Mokėjimus atlikti internetu yra lengva
  • Išankstinė kaina yra beveik lygi nuliui

 

Optimizuokite savo el. parduotuvę

Mes tai sakėme anksčiau ir dar kartą pasakysime: optimizavimas paieškos sistemoms.

Pradedant nukreipimo puslapiais ir baigiant produktų aprašymais, turite galvoti apie paieškos varikliui pritaikytos terminijos naudojimą, kai kalbama apie bet kokią rašymo formą svetainėje. Jei parduodate papuošalus, įsitikinkite, kad kalba, kurią naudojate pavadindami ir apibūdindami savo produktus ir kategorijas, tiesiogiai atspindi jūsų SEO tyrimą. Norėdami rasti šiuos raktinius žodžius ir įtraukti juos, galite naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę.

Šaltinis

Galiausiai būtinai sukurkite DUK puslapį, kad lankytojai žinotų, jog esate teisėti, ir išvengtumėte tų pačių nereikalingų klausimų, kuriuos užduoda jūsų klientai. Tai paprastas būdas sukurti pasitikėjimą ir palengvinti savo gyvenimą tvarkant klientų aptarnavimo užklausas.

Įsigyk patikimų dropshipping tiekėjų sąrašą

Tiekėjai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, JAV ir kitų šalių.

UŽSAKYTI
Pirkinių krepšelis