5 pagrindiniai žingsniai, kaip pradėti „dropshipping“ verslą

Ar kada nors svajojote pradėti internetinį verslą, bet susidūrėte su keliomis nedidelėmis problemomis?

Trūkstant laiko, mažai investicijų į pradžią ir, svarbiausia, parduodamų produktų nebuvimas atrodo didelės kliūtys, sulaikančios jus nuo biuro prie baseino.

Tačiau tai nesutrukdė „Amazon“, „Wayfair“ ar net „Etsy“ tapti tokiais elektroninės prekybos milžinais, kokie jie yra šiandien. Jie visi pradėjo pardavinėdami produktus, kurių jie negamino, ir sugebėjo išplėsti savo mastelį pasiūlydami unikalų vertės pasiūlymą su agresyviomis rinkodaros strategijomis. Nuo 2017 m. elektroninė prekyba smarkiai išaugo, o vien kitais metais prognozuojama, kad pardavimai sieks 4,9 trilijono. Kadangi pirkimas internetu tapo nauja norma, tokiems verslininkams kaip jūs atsirado galimybė vieną kartą gyvenime pradėti internetinį verslą naudojant dropshipping.

Kaip veikia dropshipping verslo modelis?

Dropshipping gimė iš skausmo, su kuriuo susiduria verslininkai, norėdami pradėti internetinį verslą. Dropshipping yra verslo modelis, kuris pašalina mažmeninės prekybos atsargų aspektą. Kliento užsakymas siunčiamas tiesiogiai dropship tiekėjui, kad jis būtų įvykdytas ir pristatytas.

Štai „dropshipping“ modelis trimis paprastais veiksmais:

  • Jūsų klientas perka produktą jūsų parduotuvėje
  • Užsakymas siunčiamas tiesiogiai tiekėjui apdoroti
  • Dropship tiekėjai pristato produktą jūsų klientui

Jums niekada nereikės jaudintis dėl atsargų laikymo ir patiems susitvarkyti su produktais. Turėsite sutelkti dėmesį tik į savo parduotuvės ir produktų rinkodarą bei klientų patirties kūrimą, nepanašų į bet kurią kitą. Kitaip tariant, linksmi dalykai.

Dropshipping statistika: skaičiai, kuriuos reikia žinoti

Laikai visada keičiasi, o norint išlikti žaidime labai svarbu neatsilikti nuo tendencijų priimant duomenimis pagrįstus sprendimus. Norėjome pasidalinti penkiais faktais apie tai, kas vyksta el. prekybos pasaulyje, ir informuoti jus apie jūsų tyrimą.

Turėdami šiuos penkis faktus, susidarysite bendrą supratimą apie vartotojų tendencijas ir apie tai, kaip galite išlikti aktualūs ir konkurencingi pradėdami savo siuntų pristatymo verslą.

  • 61 % tūkstantmečių ir 55 % X kartos žmonių sako, kad mokėtų daugiau už ekologiškus produktus.
  • Numatoma, kad iki 2020 m. pabaigos mobiliųjų telefonų pardavimas sudarys 45 % visų el. prekybos pardavimų, o iš viso sudarys 284 mlrd. USD segmentą.
  • 80 % pardavimų ir rinkodaros lyderių teigia, kad jie jau naudoja pokalbių robotus bendraudami su klientais arba planuoja tai padaryti iki 2020 m.
  • 85 % tūkstantmečių perka pažiūrėję produktų vaizdo įrašą
  • 54 % socialinės žiniasklaidos vartotojų naršo prekės ženklo produktus savo socialiniuose puslapiuose

Įsigyk patikimų dropshipping tiekėjų sąrašą

Tiekėjai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, JAV ir kitų šalių.

UŽSAKYTI
Pirkinių krepšelis