Kaip rasti prekes savo dropship verslui?

1. Rask kas populiaru rinkoje

„Google“ trends yra nemokamas įrankis, suteikiantis galimybę atlikti rinkos tyrimus ir suprasti, ko žmonės ieško. Natūralu, kad kai norime atsakymų ar sprendimų, kreipiamės į Google.

Šis įrankis bus vienas iš pirmųjų dalykų, į kuriuos kreipsitės ieškant populiarių nišų, tendencijų ir produktų. Tiesiog prijunkite raktinį žodį, kurio gali ieškoti kažkas jūsų nišoje, ir patys pamatysite rezultatus. Šis raktinis žodis gali būti bet koks, susijęs su jūsų niša.

Pavyzdžiui: „šunų antkakliai“ naminių gyvūnėlių nišai arba „vonios bombos“ – savitarnos nišai.

Kaip pavyzdį pažvelkime į „Šuns antkaklį“, skirtą augintinio nišai:

Yra keletas svarbių klausimų, kuriuos turėtumėte užduoti žiūrėdami į rezultatus.

  • Ar paieškos paklausa yra pastovi? Paieškos paklausa visada turi būti pastovi jūsų pasirinktai nišai. Aukščiau pateiktame pavyzdyje akivaizdu, kad žmonės myli savo augintinius ir visada mylės savo augintinius. Tai niekada neišeina iš mados ir nėra laikina mada. Puiki žinia augintinio nišai!
  • Paieškų daugėja ar mažėja? Svarbu atkreipti dėmesį, ar jūsų nišoje esančių produktų paieškų daugėja, ar nuolat mažėja. Tai suteikia supratimo apie savo nišos ateitį ir klientų bei pajamų stabilumą. Pasirinkite produktus ir nišą, kurių paieškos apimtis yra pastovi, o dar geriau – didėja.
  • Kas to ieško? Pradedant dropshipping verslą, sunkiausia rinkodaros dalis yra nustatyti tobulą tikslinės rinkos segmentą. Kai kurie iš jų virsta pardavimais, o kiti ne. Naudodami „Google Trends“ galite matyti, kas dažniausiai ieško šių elementų, ir galite juos taikyti konkrečiai. Atrodo, kad Vakarų Virdžinijoje atliekama daugiausia paieškų, tad kodėl gi nenukreipus savo socialinių kampanijų į žmones iš šios srities?

Apskritai atminkite, kad tendencijos ir laikai nuolat keičiasi. Stebėkite naujienas ir tai, kas vyksta jūsų klientų pasaulyje. Naudodami „Google“ tendencijas ir socialinę žiniasklaidą, galite priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, ką parduoti ir kam parduoti.

2. Pažiūrėkite, kas parduodama internete.

Pasinaudokite el. prekybos gigantais, tokiais kaip „Amazon“, „Etsy“, „Pinterest“ ir „eBay“, kad sužinotumėte, ką žmonės perka dažniausiai. Jei naudojate „Amazon“, galite peržiūrėti jų „Labiausiai pageidaujami naminių gyvūnėlių reikmenys“, kad suprastumėte, ko žmonės nori ir kaip ten galite išsiskirti sau vietą.

Šaltinis

Kalbant apie Etsy, galite filtruoti pagal „Geriausių klientų atsiliepimus“ ir atrasti produktus, kuriuos klientai mėgsta, o svarbiausia – kodėl. Pažiūrėkite į populiariausius „šunų antkaklio“ pardavėjus ir būtinai pažiūrėkite, ką žmonės sako apie tai, kodėl jiems patinka šie produktai.

Sužinosite, kodėl šie produktai yra sėkmingi ir kaip galite tai panaudoti savo parduotuvėje.

Šaltinis

Tai jokiu būdu nėra vienkartinė užduotis. Turite nuolat tikrinti, kas parduodama, kad išliktumėte konkurencingi ir aktualūs savo atitinkamoje nišoje. Jei negalite to daryti kiekvieną dieną, darykite tai bent kartą per savaitę. Tokiu būdu jūs visada ieškote geriausių pardavėjų.

3. Atlikite konkurentų analizę.

Konkurentų analizės atlikimas yra labai svarbus smulkiam verslui, kuris dar neįsitvirtino. Pagalvokite, niekas apie jus dar negirdėjo, o jūs bandote įsiveržti į pramonę, kurioje jau yra keletas pagrindinių žaidėjų, užimančių rinkos dalį. Paklausk savęs:

  • Kaip konkuruosite?
  • Koks bus jūsų vertės pasiūlymas?
  • Kaip tu gali būti geresnis už savo konkurentus?

Pradėkite atlikdami SSGG analizę ir nustatydami savo stipriąsias, silpnąsias puses, galimybes ir grėsmes. Šioje dalyje turėsite sutelkti dėmesį į savo silpnybes.

Iš ten jūs turite atlikti vieną „Google“ ir „Facebook“ paiešką ir rasti konkurentų. Arba dar geriau, jie tave suras.

Ieškokite „šunų antkaklių“ ir pamatysite daugybę internetinių parduotuvių, kurios konkuruoja dėl jūsų dėmesio. Pasirinkite 10 geriausių ir įsitikinkite, kad kartu su reklaminėmis kampanijomis tvarkote jų pavadinimų, nuorodų, geriausių produktų ir pardavimo pasiūlymų skaičiuoklę.

Tada perkelkite paiešką į „Facebook“.

Raskite savo konkurentus „Facebook“, o tada „Facebook Marketplace“ ieškokite šunų antkaklių. Jums nereikės daug dirbti, nes netrukus pastebėsite, kad „Facebook“ jums rodo jūsų konkurentų skelbimus. Būtinai atkreipkite dėmesį į juos visus ir stebėkite jų pasiūlymus bei rinkodaros strategijas.

Tokiu būdu visada turėsite pranašumą, nes tiksliai žinosite, su kuo susiduriate ir kaip galite konkuruoti. Šis žingsnis reikalauja nuolatinio darbo ir turėtų būti neatsiejama jūsų rinkodaros strategijos dalis. Kaip sakė Donas Korleonė: laikykite draugus arti, o priešus arčiau.

Profesionalų patarimas: tirdami konkurentus, peržiūrėkite jų parduotuvės ir konkrečių produktų apžvalgas ir ieškokite pačių prasčiausių įvertinimų. Pažiūrėkite, kuo žmonės skundžiasi, ir sustiprinkite savo parduotuvę šiais aspektais. Tokiu būdu jūs tiesiogiai pasiūlysite tai, ko negali jūsų konkurentai.

Įsigyk patikimų dropshipping tiekėjų sąrašą

Tiekėjai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, JAV ir kitų šalių.

UŽSAKYTI
Pirkinių krepšelis