12 beprotiškai veiksmingų „dropshipping“ rinkodaros patarimų, kaip padidinti pardavimus

Elektroninė prekyba yra didžiulė – šiais metais tikimasi iš viso 4,8 trilijono USD. Tokioje klestinčioje pramonėje „dropshipping“ yra vienas patraukliausių būdų naujoms įmonėms patekti į elektroninę prekybą.

Nors yra daug galimybių sukurti sėkmingą laivybos verslą, tai taip pat yra neįtikėtinai konkurencinga erdvė. Jei norite turėti klestinčią internetinę parduotuvę, tai yra kur kas daugiau nei tik puikus produktas. Taip pat turite turėti tvirtą dropshipping rinkodaros planą.

Vadovaukitės toliau pateiktu vadovu, kad sužinotumėte viską, ką reikia žinoti apie dropshipping rinkodarą. Naudodami šias strategijas galėsite suteikti savo parduotuvei aiškų kelią į sėkmę.

Kas yra dropshippingas?

„Dropshipping“ reiškia įvykdymo būdą el. prekyboje, kai internetinėje parduotuvėje iš tikrųjų nėra jokių produktų. Vietoj to, „dropshipping“ parduotuvė savo produktams naudoja trečiosios šalies tiekėją ir kiekvieną kartą perkant juos pristato tiesiai klientui.

Tai yra patrauklus verslo modelis daugeliui, nes jums nereikia laikyti atsargų ar pirkti atsargų iš anksto. Skirtingai nuo tradicinių mažmeninės prekybos formų, siuntų pristatymo įmonės neturi savo atsargų. „Dropshipping“ taip pat leidžia lengvai išbandyti produktus, o pradėti „dropshipping“ verslą be didelio kapitalo yra gana paprasta.

Kodėl dropshippingo rinkodara tokia svarbi?

Kad jūsų dropshipping parduotuvė būtų sėkminga, turite turėti puikią rinkodaros strategiją. Taip yra todėl, kad tikriausiai nesate vienintelis asmuo, parduodantis savo produktus internetu, todėl turite padaryti savo parduotuvę išskirtinę. Rinkodara padės klientams pasitikėti jūsų verslu, o tai taip pat gali būti sudėtinga laivybos parduotuvėms, parduodančioms kitų žmonių produktus.

Jei įsitrauksite į dropshipping, jūs tiesiogiai nedalyvausite nei gaminiuose, nei įvykdymuose. Tai reiškia, kad jūsų verslo rinkodara yra vienintelis dalykas, kurį visiškai kontroliuojate, kad padėtų plėsti parduotuvę.

12 pagrindinių „dropshipping“ rinkodaros strategijų

Ieškote būdų, kaip pritraukti daugiau klientų ir parduoti savo dropshipping verslą? Čia yra 12 strategijų, kurios turėtų padidinti jūsų pardavimus

1. Pridėkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus savo svetainėje

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduria bet kuris laivybos verslas, yra auditorijos pasitikėjimo stiprinimas. Klientai dažnai skeptiškai žiūri į naują dropshipping parduotuvę, todėl prieš priimdami sprendimą pirkti turi įsitikinti produktų kokybe. Štai kodėl aiškiai matomos apžvalgos ir atsiliepimai yra tokie svarbūs.

Atsiliepimai padeda klientams sukurti pasitikėjimą, o esant teigiamiems atsiliepimams, klientams daug lengviau greitai priimti sprendimą pirkti.

Jei tik pradedate pristatyti parduotuvę, visada galite nufotografuoti klientų atsiliepimus iš tiekėjo parduotuvės ir paskelbti tai savo svetainėje. Tai daro daugelis „Dropshipping“ parduotuvių savininkų iš „Aliexpress“. Sukūrę keletą puikių savo atsiliepimų, galite pakeisti šią momentinę nuotrauką savo apžvalgų skyriumi.

2. Sutelkite dėmesį į pakartotinį klientų remarketingą

98 % jūsų dropshipping svetainės lankytojų pirmą kartą apsilankę nepirks. Užuot tikėdamiesi pardavimų iš likusių 2 %, o rinkodaros pastangas sutelkite į naujo srauto pritraukimą, turėtumėte iš naujo nukreipti visus lankytojus, kurie buvo jūsų svetainėje.

Pakartotinis taikymas yra tada, kai rodote atitinkamus skelbimus ir rinkodaros turinį lankytojams, kurie buvo jūsų svetainėje, bet nesiėmė jokių veiksmų. Šie skelbimai rodomi kitose svetainėse lankytojams išėjus iš jūsų parduotuvės. Po to, kai lankytojai bus nukreipti iš naujo, jie turėtų turėti 70 % didesnę galimybę tapti jūsų svetainės klientais.

Norint sėkmingai taikyti pakartotinį pristatymą, reikia naudoti kruopščiai sukurtus vaizdo skelbimus. Šie vaizdiniai skelbimai turi turėti aiškią pakartotinio taikymo antraštę / kabliuką, kuris pritrauktų klientą. Tai gali būti kažkas panašaus į „Vis dar domitės mane nusipirkti?“ su prekės, kurią lankytojas žiūrėjo, atvaizdu.

Senukai.lt remarketingas – pakartotinai reklamuoja prekes, kurias lankytojas peržiūrėjo senukai.lt puslapyje.

3. Sutelkite dėmesį į SEO turinio rinkodarą

Tinklaraščių rašymas yra viena geriausių rinkodaros strategijų, kad bet kuris laivybos verslas būtų to vertas. Žinoma, tai užima šiek tiek laiko ir pastangų, bet taip pat siūlo puikią IG. Tinklaraščių rašymas yra nebrangi rinkodaros taktika, o kai jūsų tinklaraščio įrašai pradės reitinguoti, galėsite nukreipti daug daugiau srauto į savo dropshipping parduotuvę.

Tinklaraščio turinio rinkodara ne tik gali pasiūlyti įkvepiančio turinio, kuris padėtų jūsų tikslinei auditorijai pirkti, bet ir padeda optimizuoti paieškos variklius (SEO). Tai būtina, nes geri SEO rezultatai reiškia daugiau nemokamo srauto į jūsų dropshipping verslą, o tai reiškia daugiau pardavimų.

Norėdami pradėti rašyti tinklaraštį, turėsite parašyti naudingų, įžvalgių ir įdomių įrašų, kuriuos norės perskaityti jūsų tikslinė auditorija. Tada galite naudoti savo įrašus, kad nukreiptumėte daugiau srauto į savo dropshipping parduotuvę.

Puikus tinklaraščio turinys turėtų apimti tokius dalykus kaip DIY (pasidaryk pats) straipsniai, apibendrinti įrašai ir viskas, kuo jūsų potencialūs klientai domisi. Pavyzdžiui, jei vykdote dropshipping verslą, parduodantį bangles, galite parašyti tinklaraščio įrašą apie tai, kaip pasiruošti banglentę sezonui.

Kaip optimizuoti savo „Dropshipping“ tinklaraštį SEO?

Norėdami pasiekti gerus paieškos rezultatus, turėsite žinoti, kurie raktiniai žodžiai yra svarbiausi jūsų dropshipping strategijai. Turite įsitikinti, kad rašote kiekvieną tinklaraščio įrašą, taikomą pagal raktinius žodžius, kurių jūsų tikslinė auditorija ieško sistemoje „Google“. Jūs tikriausiai galvojate, kaip tai padaryti, tiesa?

Yra daugybė puikių SEO įrankių, kurie padės jums atlikti raktinių žodžių tyrimą. Pavyzdžiui „Ahrefs“, „Moz“, „Ubersuggest“ ir dar daugiau.

Skirtingi įrankiai turi savo raktinių žodžių tyrimo procesus, tačiau visi jie vadovaujasi ta pačia bendra idėja. Įvedate su jūsų verslu susijusį raktinį žodį, pvz., „banlenčių įranga“ arba „banlenčių įranga“. Tada galite pasiekti su šiuo raktiniu žodžiu susijusių raktinių žodžių sąrašą. Pasirinkite raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didelė, atitinkančius jūsų siuntų pristatymo verslą, ir įtraukite juos į savo svetainę.

Gera dropshipping rinkodaros strategija yra naudoti ilgalaikius raktinius žodžius. Pavyzdžiui, užuot sutelkę dėmesį į „banlenčių įrangą“, galite įtraukti „geriausią naršymo įrangą pradedantiesiems“. Šie raktiniai žodžiai yra konkretesni ir labiau tikėtina, kad juos įveda tiksliniai klientai.

Įsitikinkite, kad pasirinkote raktinius žodžius su tinkamu naudotojo ketinimu. Tai reiškia, kad jūsų raktiniai žodžiai turėtų būti dalykai, kurių ieškos potencialūs klientai (todėl nenukreipkite į „naršymo pamokas“, jei jų nesiūlote).

Kai kurios kitos svarbios SEO strategijos, skirtos jūsų dropshipping parduotuvei padidinti, apima atgalinių nuorodų gavimą, metapavadinimų ir aprašymų optimizavimą ir užtikrinimą, kad jūsų dropshipping svetainė būtų greita ir suteiktų gerą vartotojo patirtį. Taip pat turite įsitikinti, kad jūsų produktų aprašymai yra optimizuoti pagal tinkamus raktinius žodžius.

4. Išnaudokite rinkodarą el. paštu

El. pašto rinkodara yra dar viena labai efektyvi dropshipping rinkodaros strategija, kuri siūlo didelę investicijų grąžą. El. pašto rinkodara turėtų būti pagrindinė bet kurios internetinės parduotuvės rinkodaros strategijos dalis, nes ji gali būti naudojama:

  • Išlaikyti klientus
  • Įkvėpkite naujus klientus pirkti
  • Praneškite apie specialius pasiūlymus ir akcijas
  • Paverskite paliktus vežimėlius išpardavimu

Pradėkite išsiųsdami įprastą naujienlaiškį el. paštu. Norėdami pritraukti abonentus, galite nustatyti formas, iššokančiuosius langus ir kitas potencialių klientų generavimo taktikas. Šie el. pašto prenumeratoriai dabar pradės pirmuosius jūsų pirkimo kanalo etapus.

Galite naudoti savo naujienlaiškį norėdami siųsti įprastą tinklaraščio turinį, naujienas, taip pat bet kokius specialius pasiūlymus ir reklamas.

Gera taktika yra iš karto išsiųsti sveikinimo pasiūlymą naujiems abonentams. Tai vienas greičiausių būdų priversti juos tapti klientais. Naudodami tinkamą rinkodaros el. paštu įrankį, taip pat galite kurti tinkintus el. pašto sąrašus pagal ankstesnius klientų veiksmus. Tai leidžia siųsti aktualius atnaujinimus ir specialius pasiūlymus reikiamiems klientams.

5. Sukurkite aiškią socialinių tinklų rinkodaros strategiją

Socialinių tinklų rinkodara gali būti vienas efektyviausių būdų reklamuoti jūsų dropshipping parduotuvę. Tačiau socialinė žiniasklaida taip pat yra labai konkurencinga erdvė, todėl turite išmintingai kurti savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategiją.

Pradėkite pasirinkdami geriausius kanalus savo dropshipping verslui ir sutelkite dėmesį į juos. Geriausia pradėti nuo mažo, sutelkti dėmesį į du ar tris kanalus ir skirti šiems kanalams tiek, kiek jie nusipelno. Naudojant dropshipping, vaizdinės platformos, pvz., Pinterest ir Instagram, puikiai išryškina jūsų produktus.

Sukurkite aiškius socialinės žiniasklaidos tikslus ir pasirinkite geriausiai tai palaikančias platformas. Trumpų vaizdo įrašų turinio paskelbimas socialinėje žiniasklaidoje, pvz., „Instagram Reels“ ar „TikTok“ vaizdo įrašai, yra puikus būdas parodyti savo produktus veikiant. Taip pat turėtumėte pabandyti surinkti kuo daugiau vartotojų sukurto turinio ir socialinio įrodymo. Tai padės jūsų dropshipping prekės ženklui sukurti daugiau patikimumo ir pasitikėjimo. Darbas su prekės ženklo ambasadoriais ar influenceriais gali būti geras būdas tai pasiekti.

Pradėk savo dropshipping verslą dabar​

Tiekėjų iš Lenkijos, Turkijos, Vokietijos ir kitų šalių sąrašas. Daugiau nei 850 dropship tiekėjų, siūlančių rūbus, baldus, elektroniką, aksesuarus ir kitas prekes geriausiomis tiekėjų kainomis ir greitu pristatymu į Lietuvą.

 

NORIU SĄRAŠO

6. Paskelbkite konkursą

Dėl dropshipping verslo modelio, kai po ranka nėra jokių atsargų, daugelis pardavėjų negalvoja apie dovanas. Tačiau gerai organizuota dovana gali padėti pritraukti daugiau potencialių klientų ir srauto į jūsų parduotuvę.

Yra daug įvairių socialinių reklamų, kurias galite vykdyti. Tai apima tokius dalykus kaip nuotraukų konkursai, grotažymių konkursai, loterijos ir kt. Pasirinkę tinkamo tipo konkursą, galite padidinti srautą į savo parduotuvę, padidinti socialinį įsitraukimą arba sekėjų skaičių, reklamuoti konkretų produktą, sudaryti didesnį rinkodaros el. paštu sąrašą, padidinti prekės ženklo žinomumą ir dar daugiau.

Norėdami sėkmingai surengti dovaną, turėsite pasirinkti tinkamą prizą. Tai turėtų būti vienas iš geriausiai parduodamų produktų, kuriuos siūlote, kad pritrauktumėte pakankamai tinkamų dalyvių. Pasibaigus konkursui, visiems dalyviams galite atsiųsti nuolaidos kodą. Tikriausiai tai sukels daug konversijų.

Norėdami sėkmingai surengti dovanų pristatymą, turėsite įsitikinti, kad naudojate tinkamą socialinių reklamų įrankį.

7. Raskite atitinkamas bendruomenes internete ir prisijunkite prie jų

Jei norite pasiekti savo klientus, turite žinoti, kur jie yra. Vienas geriausių būdų tai padaryti – prisijungti prie internetinių bendruomenių, kuriose egzistuoja jūsų klientai, ir susisiekti su jais. Dropshipping parduotuvės dažniausiai orientuojasi į konkrečią nišą, todėl prisijungimas prie atitinkamų bendruomenių padės rasti tikslius savo klientus.

Kai kurios puikios vietos būtų „Reddit“, „Quora“, „Facebook“ grupės ar įprasti tinklų renginiai. Tai puikios erdvės atsakyti į auditorijos klausimus, pristatyti savo prekės ženklą ir sukurti autoritetą savo nišoje.

Norėdami reklamuoti savo dropshipping parduotuvę šiose platformose, susisiekite su savo tiksline auditorija ir atsakykite į visus jos klausimus, susijusius su jūsų dropshipping niša. Galite naudoti savo atsakymą strategiškai susieti su savo svetaine. Tiesiog atminkite, kad čia nereikia pernelyg reklamuotis. Šios platformos yra veiksmingiausios, kai siūlote tikrą vertę savo auditorijai. Stenkitės sukurti pasitikėjimą ir sukurti autoritetą savo nišoje.

8. Apsvarstykite video rinkodarą

84% vartotojų yra įsitikinę, kad nusipirks prekę pažiūrėję prekės ženklo vaizdo įrašą. Vaizdo įrašų rinkodara yra vienas iš galingiausių būdų pritraukti auditorijos dėmesį ir sudominti daugiau žmonių tuo, ką parduodate. Tai ypač aktualu kalbant apie fizinius produktus.

Galite naudoti vaizdo įrašą, kad parodytumėte, kaip jūsų dropshipping produktai gali būti naudojami realiame gyvenime. Paskelbkite naudojamų produktų vaizdo įrašus, kurkite mokomuosius vaizdo įrašus ir naudokite vaizdo įrašus, kad susidarytumėte tikroviškesnį įspūdį, kaip produktas iš tikrųjų atrodo. Tai padės sudominti auditoriją ir sukurti pasitikėjimą.

Jūsų vaizdo įrašas gali būti bendrinamas jūsų socialinės žiniasklaidos kanaluose, paskelbtas „YouTube“ paskyroje arba naudojamas reklamos kampanijose. Jūs netgi galite priversti kitus turinio kūrėjus išpakuoti arba peržiūrėti jūsų produktus naudodami vaizdo įrašus. Tai padės jums sukurti svarbų socialinį įrodymą.

9. Pritraukite daugiau klientų mokama reklama

Sulaukti didelio organinio srauto sunku. Mokama reklama gali labai pakeisti jūsų dropshipping rinkodarą ir pardavimą. Skelbimai ne tik daro jūsų produktus labiau matomus, bet ir leidžia nukreipti į labai konkrečią potencialių klientų auditoriją.

Mokama reklama socialiniuose tinkluose suteikia keletą geriausių galimybių pasiekti tikslią tikslinę auditoriją. Galite rodyti „Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“ skelbimus, kurie puikiai pritaikyti jūsų auditorijai, tikslams ir biudžetui. Galite pasirinkti savo auditorijos pomėgius, vietovę, amžių ir kt., kad įsitikintumėte, jog jūsų skelbimus pamatys tinkami žmonės.

Puiki „dropshipping“ skelbimų strategija – rodyti skelbimus su nuolaidos kodu. Tai suteikia auditorijai daugiau priežasties apsilankyti jūsų parduotuvėje ir nusipirkti. Skelbimų taikymas pagal kontaktų sąrašą taip pat yra gera strategija, nes ją lengviau parduoti prenumeratoriams, kurie jau susidomėjo jūsų verslu.

10. Naudokite kryžminę ir rekomenduojamų produktų rinkodarą

Naujų klientų įsigijimo ir naujų pardavimų sukūrimo išlaidos yra daug didesnės nei papildomo pardavimo esamiems klientams. Taip pat yra daug didesnė tikimybė parduoti žmonėms, kurie jau pasitiki jūsų prekės ženklu, nei parduoti visiškai naujai auditorijai.

Papildomas pardavimas ir kryžminė rinkodara leidžia išnaudoti visas dropshipping operacijos galimybes. Šie procesai skatina impulsinius pirkimus, kurie gali labai padidinti jūsų pajamas.

Norėdami atlikti papildomą arba kryžminį pardavimą savo dropshipping parduotuvėje, prieš išsiregistruodami turėtumėte pasiūlyti klientams rekomenduojamus produktus. Pavyzdžiui, jei klientas į krepšelį įdeda televizorių, erdvinio garso sistema ir televizoriaus laikiklis turėtų būti rodomi kaip rekomenduojami produktai. Taip pat galite pasiūlyti skiltį „klientams, kurie pirko šį produktą, taip pat patinka…“, kad jūsų klientai pirktų daugiau. Klientas jau priėmė sprendimą pirkti, todėl yra didelė tikimybė, kad jis mielai padidins pirkinį.

11. Įgyvendinkite apleistų krepšelių (abandoned carts) susigrąžinimą

Galimybė paliktus vežimėlius paversti išpardavimu labai pakeis jūsų pajamas iš siuntų pristatymo.

Dėl daugelio skirtingų veiksnių klientai gali atsisakyti savo vežimėlių. Tai gali apimti tokius dalykus kaip per daug veiksmų atliekant patikros procesą, nepakankamai informacijos pateikimas arba per didelės pristatymo išlaidos. Atsiskaitymo proceso optimizavimas atliekant trumpus, paprastus veiksmus ir aiškiai pateikus visą klientams reikalingą informaciją, labai pasikeis.

Kita naudinga strategija yra pasinaudoti pranešimais apie paliktą krepšelį. Tokie dalykai kaip tiesioginiai pranešimai, automatiniai palikto krepšelio el. laiškai arba SMS pranešimai gali padėti susigrąžinti krepšelius ir daugiau parduoti.

Kai klientas pasiekia atsiskaitymo puslapį, jis yra suinteresuotas pirkėjas. Tai reiškia, kad atitinkamų pranešimų apie paliktą krepšelį siuntimas gali būti neįtikėtinai efektyvus, kad klientas sugrįžtų ir užbaigtų pardavimą.

12. Padarykit viską, kad klientas pas jus sugrįžtų

Dropshipping vis dar yra verslas, kuriuo daugelis vartotojų visiškai nepasitiki. Geriausias dalykas, kurį galite padaryti norėdami pagerinti savo reputaciją ir plėsti savo dropshipping parduotuvę, yra pasiūlyti puikią klientų patirtį. Taip atsiras daugiau rekomendacijų, geresnė reklama iš lūpų į lūpas ir daugiau esamų klientų sugrįš ir pirks daugiau.

Yra daug skirtingų būdų, kaip tai pasiekti. Pirmiausia pasirūpinkite, kad įvykdymas būtų kuo greitesnis ir efektyvesnis. Stenkitės, kad produktai būtų išsiųsti kuo greičiau, ir pasiūlykite pristatymo mokestį, kuriuo jūsų klientai būtų patenkinti. Kai produktas bus pristatytas, susisiekite su klientais ir paprašykite jų apžvalgos ar atsiliepimų.

Sėkmingam pristatymui reikalingas geras tiekėjas. Jei nedirbate su žmogumi, kuris nesiūlo aukštos kokybės produktų ir greitų pristatymų, jūsų krovinių gabenimo verslui bus sunku pakilti.

Įsigyk patikimų dropshipping tiekėjų sąrašą

Tiekėjai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, JAV ir kitų šalių.

UŽSAKYTI
Pirkinių krepšelis